ورق ام دی اف پلی گلاس کینگ گلاس - kinggloss
نوشته شده توسط : شهرچوب

ورق ام دی اف پلی گلاس کینگ گلاس چیست؟

ام دی اف پلی گلاس کینگ گلاس اولین پلی گلاس تخصصی تولید شده در ایران میباشد. ام دی اف پلی گلاس کینگ گلاس تولید شرکت PSNA ایران می باشد که کارخانه این شرکت در جاده کرج-قزوین واقع شده است.

مشخصات ورق ام دی اف پلی گلاس کینگ گلاس :

ام دی اف پلی گلاس کینگ گلاس همانند هایگلاس در سایز 122.280 و با ضخامت 16 میلیمتر تولید می شود. ام دی اف پلی گلاس کینگ گلاس شامل 80 رنگ فوق العاده زیبا و منحصر بفرد می باشد. ام دی اف پلی گلاس کینگ گلاس محصولات خود را در سه دسته رنگی به بازار ارائه میدهد. ام دی اف پلی گلاس کینگ گلاس بنوعی جانشین بحق پلی گلاس لامی گلاس در ایران میباشد. درخشندگی و براقیت بالا و عدم تغییر رنگ در برابر نور آفتاب از دیگر ویژگی های کینگ گلاس می باشد.

ام دی اف پلی گلاس کینگ گلاس دارای روکش های آلمانی براق و شفاف و مات میباشد که از آن برای پوشش ورق استفاده می شود و در ورق های براق لایه ای شیشه ای مانند روی ورق ایجاد شده است که باعث بالاتر رفتن کیفیت ، شفافیت ، مقاومت درمقابل رطوبت و خش می شود.. ام دی اف پلی گلاس کینگ گلاس بدلیل داشتن تنوع رنگی فوق العاده جالب و زیبا و کیفیت بی نظیر به تمامی طراحان اجازه می دهد که بتوانند طراحی های بهتر و منحصربفردی را انجام دهند.

با توجه به اینکه پلی گلاس کینگ گلاس از زیبایی خاصی برخوردار هستند ترکیب این رنگ ها با رنگ های دیگر از شرکت های صاحب نام در این عرصه همچون هایگلاس ایزوفام ، هایگلاس دکوپنل،هایگلاس پانوتک، هایگلاس واریو و هایگلاس پاکچوب ، هایگلاس فرامید ، هایگلاس سیتک می توانید از زیبایی و تنوع چشم نوازی در طرح های اجرایی برخوردار شوید.

تفاوت پلی گلاس کینگ گلاس با هایگلاس روکش MDF براق :

تولید ام دی اف پلی گلاس با ام دی اف ملامینه و هایگلاس تفاوت زیادی دارد. در تولید ام دی اف ملامینه و هایگلاس از روش مشابه هم تولید می شود با این فرق که در هایگلاس یک لاینه آینه ای استفاده می شود. اما در تولید پلی گلاس کینگ گلاس تفاوت وجود دارد.
ازنظر درخشانی ، براقیت و صاف تر بودن پلی گلاس کینگ گلاس بوضوح برتر و قوی تر می باشد.
پلی گلاس کینگ گلاس مقاومت در مقابل خش و خش پذیری بالاتری نسبت به هایگلاس براق دارد. محصولات هایفینیتی نسبت به تغییرات رنگ، دما و نور مقاومت بیشتری از هایگلاس با روکش MDF براق را دارد.
پلی گلاس کینگ گلاس بسیار شفاف تر و صاف تر تولید می شود اما در هایگلاس سطح دارای موج می باشد.
در تولید پلی گلاس کینگ گلاس رنگ ام دی اف بسیار شفاف تر و غلیظ تر از هایگلاس می باشد اینهم بدلیل پروسه تولید متفاوت می باشد.
پروسه تولید پلی گلاس کینگ گلاس پیچیده تر و لاکچری تر می باشد و در نتیجه برای مصارف خاص استفاده می گردد.

قیمت ورق ام دی اف پلی گلاس کینگ گلاس و خرید ورق:

پلی گلاس کینگ گلاس بدلیل داشتن لایه ای براق و زیبا که باعث بدون موج شدن ورق و زیباتر شدن آن میشود طرفداران خاص خود را دارد و طراحان هم در خیلی موارد از این ویژگی ها برای طرحهای خود استفاده می کنند که همین امر باعث شده دسته خاصی از مشتریان لوکس پسند به سمت خرید ورق پلی گلاس کینگ گلاس بیایند.

بطور کلی پلی گلاس ها قیمت بالاتری از هایگلاس های موجود در بازار دارند بدلیل کیفیت بهتر و داشتن طرحهای خاص تر . البته قیمت پلی گلاس کینگ گلاس براساس قیمت روز ارز و نوسانات آن قیمت گزاری می شود و نمیتوان بصورت عددی واحد بیان کرد. از این رو جهت استعلام قیمت پلی گلاس کینگ گلاس میتوانید با شماره تماس های فروشگاه شهرچوب ( چوب سیتی ) تماس حاصل فرمایید .

کابینت کینگ گلاس و تفاوت آن با هایگلاس و ام دی اف ملامینه:

همانطور که در مصالب فوق ذکر شد ام دی اف پلی گلاس کینگ گلاس دارای ویژگی های متفاوت و بارزی نسبت به هایگلاس های موجود در بازار می باشد که این امر در اجرای کابینت و یا سایر کارهای اجرایی هم ازنظر زیبایی و هم از نظر قیمت باعث بوجود آمدن تفاوت می شود.

معمولا مشتریانی که به کیفیت بالاتر ، شفاف بودن ورق ، بدون موج بودن ورق ، خاص بودن طرح کار اهمیت بیشتری می دهند و میتوان گفت که کمی کارهای اجرایی لوکس تر را میپسندند از کارهای پلی گلاس استفاده می کنند.

کاتالوگ ورق ام دی اف پلی گلاس کینگ گلاس :

کاتالوگ رنگ پلی گلاس کینگ گلاس شامل 80 رنگ زیبا درسه گروه رنگی متفاوت می باشد. رنگ بندی محصولات پلی گلاس کینگ گلاس براساس نیاز بازار و استقبال مشتریان شکل گرفته است.

برای تهیه کاتالوگ رنگ ام دی اف کینگ گلاس می توانید با فروشگاه شهرچوب ( چوب سیتی‌)‌ تماس حاصل نمایید.

نمایندگی ورق ام دی اف پلی گلاس کینگ گلاس :

شرکت کینگ گلاس برای توزیع ورقهای خود و رساندن ام دی اف ها بدست مشتریان خود نمایندگی های رسمی در سراسر کشور دارد.

ام دی اف کینگ گلاس را میتوانید از فروشگاه شهرچوب ( چوب سیتی‌)‌ تهیه فرمایید.





:: برچسب‌ها: پلی گلاس کینگ گلاس , ام دی اف کینگ گلاس , هایگلاس کینگ گلاس ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 فروردين 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: